Sunday, December 11, 2011

Anjing Peliharaan umPORno Menyalak Lagi...!!!!


Nak tau kenapa negeri2 beEnd prestasi kewangan diorang teruk.... lu orang rujuk balik kepada komen mangkuk ayun bertingkat tuuuuu... tapi apa2 hal pun... gua dah balas komen mangkuk ayun tu seperti dibawah nih.... dan gua pun tak nafikan sikap/perangai pemimpin2 dalam Pakatan Rakyat pun banyak jugak yang macam cibai dan seangkatan dengan umporno... bezanya yang berkelaluan tak senonoh dan jijik tu hanyalah peratusan/percentage tu kurang sikit jika dibandingkan dengan pemimpin2 umporno/beEnd... hahaha..

4 comments:

  1. excellent collection thanks for posting...


    also follow yahoomelody.com

    ReplyDelete
  2. Join Best Online Jobs without any investment, Data Entry and Copy pasting Jobs.
    www.jobzcorner.com

    ReplyDelete
  3. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete